сторінка вихователя-                                 методиста                                   

«Треба це добре пам’ятати, коли ми порушуємо проблему

вдосконалення педагогів:

без вільного розв’язування

творчої ініціативи педагога, без вільного виявлення

його творчої особистості, без уваги до його індивідуальності,

характеру, нахилів, одним напихуванням новими і новими

«предметами» на курсах удосконалення, мені здається.

Ми не зможемо створити потрібний нам тип педагога».

Марієтта Шагінян

Вихователь-методист:ЧАБАН ЛЮДМИЛА БОРИСІВНА

Освіта:

вища, закінчила у 2002 році Полтавський державний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Дошкільне виховання»

Стаж роботи: 24 роки

 

 В своїй роботі дотримуюсь правила:

«НЕ СОГЛАСЕН – ВОЗРАЖАЙ, ВОЗРАЖАЕШЬ – ПРЕДЛАГАЙ, ПРЕДЛАГАЕШЬ – ВЫПОЛНЯЙ!»

 
Методист – політ думок у безхмар’я до висот.
Це – професія душі, це – скарбниця знань усіх.
Методист – учитель, друг і порадник, а навкруг.
Біля нього скільки світла, що творчість квітами розквітла.
Методист – це в серці стук, працьовитість вмілих рук.
Це методики криниця і майстерності крамниця.
 

 

 Кваліфікаційна характеристика посади вихователя-методиста дошкільного навчального закладу

 

Завдання та обов’язки:

· відповідає за організацію освітнього процесу в   дошкільному навчальному закладі;

·       створює умови для забезпечення фізичного та психічного розвитку дітей, впровадження компетентністного та особистісно-орієнтованого підходів у практику роботи;

·   спрямовує педагогів на інтегрований підхід у вихованні дітей дошкільного віку;

· вивчає стан навчально-методичної роботи у закладі, узагальнює результати педагогічної діяльності коллективу;

·  визначає пріоритетні напрями роботи, складає річний план роботи закладу, організовує календарне і перспективне планування діяльності вихователів різних вікових груп, музичних керівників, інструкторів з фізкультури та керівників гуртків, здійснює контроль за їх реалізацією.

·      бере участь у визначенні змісту роботи педагогічної ради;

·  координує роботу з розроблення необхідної методичної документації, підготовки та проведення педагогічних рад і методичних заходів місцевого рівня;

·     здійснює систематичний контроль за якістю педагогічного процесу в закладі, консультує педагогів з різних актуальних і проблемних питань;

· сприяє реалізації диференційованого підходу до вихованців, виявленню їх індивідуальних особливостей, здібностей, таланту;

·    відповідає за організацію роботи методичного кабінету, його наповненням відповідною навчально-методичною і художньою літературою, зразками сучасних засобів розвитку і навчання дітей дошкільного віку;

·        формує картотеку перспективного педагогічного досвіду працівників закладу;

·        використовує в своїй роботі сучасні новітні технічні засоби;

·        сприяє підвищенню кваліфікації та професійної майстерності педагогічних працівників;

·        консультує батьків з питань виховання, освіти дітей;

·        створює умови для сприятливого психологічного клімату в закладі та сприяє виконанню правил охорони праці і безпеки життєдіяльності педагогічних працівників та вихованців закладу;

·        вдосконалює свій професійний рівень, педагогічну й методичну майстерність, загальну культуру;

·        застосовує професійні знання в практичній педагогічній та методичній діяльності;

·        дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку і посадової інструкції; виконує рішення педагогічної ради.

Мета методичної роботи:

 

Вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

 

Напрямки методичної роботи:

 

• Підвищення соціально–психологічної культури вихователів;


• Вдосконалення педагогічної майстерності;

 

• Розвиток спеціальних умінь та навичок;

Принципи методичної роботи:


• Педагогічна співпраця з вихователем

• Робота в режимі довіри, доброзичливості

• Творча атмосфера , стимулювання творчої активності

• Принцип допоміжно–регульованого контролю

• Надання вихователеві права вибору

• Системність методичних заходів

• Щоденна допомога

• Випереджальний характер методичної роботи